Fandom

Little Big Planet Wiki

Kapsuła

39stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kapsuła - (ang. Pod) miejsce, w którym mieszka Sackboy, OddSock, Toggle i Swoop. Pojawia się ona w każdej części gry LittleBigPlanet.

OpisEdytuj

W LittleBigPlanetEdytuj

KAPSUŁA to skrzyżowanie sypialni z altanką: innymi słowy, miejsce, w którym można się wyluzować! Przy pierwszym pobycie kapsuła może być pusta, ale w miarę poznawania świata LittleBigPlanet™ zbierzesz mnóstwo pamiątek i dekoracji, które pozwolą na jej upiększenie. Kontroler bezprzewodowy w KAPSULE pełni rolę komputera, magazynu i urządzenia umożliwiającego dostęp. Stań przed nim i naciśnij przycisk Kwadrat.png, aby rozpocząć poruszanie się po świecie LittleBigPlanet™.

Opis polskiego dystrybutora[1] gry LittleBigPlanet.

W LittleBigPlanet 2Edytuj

Twoja Kapsuła to wrota do całego uniwersum LittleBigPlanet™ 2. Kiedy wejdziesz do niej po raz pierwszy, będzie pusta, ale w miarę eksploracji świata zbierzesz mnóstwo naklejek i ozdób, które pozwolą rozweselić to miejsce. W Kapsule kontroler bezprzewodowy działa jak mały komputer nawigacyjny: ustaw przed nim Sackboy'a albo Sackgirl i naciśnij Kwadrat.png, aby wybrać cel kolejnej wyprawy.

Opis polskiego dystrybutora gry LittleBigPlanet 2.

W LittleBigPlanet 3Edytuj

Witaj w kapsule - to twoja osobista baza operacyjna oraz odrzwia[2] do wszechrzeczy[3] świata LittleBigPlanet™3.

Początkowo może ci się wydawać, że trochę tu pusto i nieciekawie, ale nie ma co mierzwić wełny - ani się obejrzysz, a odpicujesz[4] tę miejscówkę wybornymi naklejkami i innymi dobrodziejstwami, które zbierzesz podczas przygód.

Niezależnie od tego, czy chcesz chwilę odsapnąć, spersonalizować[5] Sackboya® lub Sackgirl®, czy też zorganizować imrezę dla znajomków online - wszystko to odbywa się właśnie tutaj.

Na Little Big Planet WikiEdytuj

Ach, kapsuła! Miejsce zamieszkane przez wszystkich bohaterów LittleBigPlanet! Możesz tam także zapraszać znajomych online i nie tylko! W kapsule znajduje się pad do PlayStation, który służy m. in. w wybieraniu poziomów, w które chcemy zagrać. Kapsułę możemy ozdobić tylko naklejkami i ozdobami, ponieważ tryb tworzenia w niej nie działa.

Nasz opis.

WyglądEdytuj

Jest to wielkie, tekturowe schronienie. Ma o wiele pomieszczeń, niż się wydaje, ale nie można się po nich poruszać. W głównym pomieszczeniu znajduje się DualShock, który służy za kontroler kapsuły.

CiekawostkiEdytuj

  • W każdej części gry otrzymujemy nową kapsułę.
  • Kiedy Swoop wleci w ten otwór kapsuły, z którego wylatuje postać, dostanie odznakę.

GaleriaEdytuj

  1. Dystrybutor - wydawca czegoś (najczęściej gier bądź filmów), co zostało przetłumaczone z innego języka.
  2. Odrzwia - Oprawa bądź budowlane umocnienie otworu, w którym zamocowane są drzwi. W tym wypadku oddalenie od spraw zewnętrznych.
  3. Wszechrzeczy - Wszystkich rzeczy.
  4. Odpicujesz - Upiększysz, odnowisz.
  5. Spersonalizować - Nadać osobisty charakter, w tym wypadku edytować wygląd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki